Sunday, October 2, 2011
Tum Kisi Ko Chaho Or Woh Tumain Thukra Day To Yah Us Ke Bad Nasibi Hai. Or Us K Bad tum us ko Zabardasti Apnana Chaho To Yah Tumheray Nafs Ki Zillat hy.
Har Eik Baat Mein Haan Mein Haan Milaana Munaafiqon Ki Aadat!Aur Har Baat Mein Ikhtilaaf Karna Dushmani Ki Nishaani Hai
Tum Gulab Ka Phool Ban Jao q kay Yah Phool Us Kay Hathoon main bhi KUSHBU chor jata hai jo issay masal k phenk deta hy.
Din ko rizk ki talash karo or raat ko usay talash karo jo tumhai rizk deta hy
Yeh zindagi 2 din ki hai 1 din tumharay haq mai aur 1 din tumharay mukhaalif Jis din tumharay haq mai ho us din ghuroor mat kerna aur jis din tumharay mukhaalif ho us din sabr karna.
Tum acha karo aur zamana bura samjhay , yeh tumharay haq mai behter hai bajaye is k tum bura karo aur zamana tum ko acha samjhay.
Lambi umeedoon se perhaiz kia karo, kyon k yeh dosri naimtoon ko Tumhari nazar mai haqeer bana deti hain aur tum unki shukar guzari nahi kertay.
Jub tum dunya ki muflisi se tung aajao aur rizq ka koi rasta na niklay Tu sadqa de ker ALLAH se tijarat karo.
Apnay dushman ko hazar mouqa do k woh tumara dost ban jaye. LEKIN apna dost ko 1 bhi moqa na do k woh tumara dushman ban jaiy.
Barish ka Qatra Seepi or Sanp dono kay Munah mein girta hai Jab keh Sanp ussay Zehar bana deta hai aur Seep Usay Moti. Jis ka jaisa "Zarf" waisi Uss ki "Takhleeq"
Duniya Tumhain Us Waqt Tak Nahi Hara Sakti Jab Tak Tum Khud Se Na Haar Jao.
Jo Dukh day Us se Taluq na rakho aur jis se Taluq na rakho usay dukh na do.
Insan Gunah Kerne Ki Waja Se Jahanum Mein Nhi Jata Bal Keh Gunah Per Mutmaen Rehny Aur Tauba Na Krney Ki Waja Se Jahanum Mein Jata Hy.
Jo tumhain khushi mein yad aaiy, samjho tum us se muhabbat kartey ho or jo tumhain gham mein yad aaiy to samjho woh tum se muhabbat kerta hay
Acha Dost Kitni Dafa he kyon na rothay usay mana lena chahyay kyon k Tasbeeh k danay kitni dafa he kyon na bikhrein ikathay ker liyay jatay hain
Koi mumlikat Kufer ke saath to chal sakti hai magar na insaafi ke saath nahi
Main ne Allah Ko apney iraadon ke totney se pehchana hay
Jab mere dua qabool hoti hai to mujhe khushi hoti hai ke Allah ne mere dua pori ki. Aur jab mere dua radd hojati hai to mujhey aur bhi zayada khushi hoti hai ke ye mere Allah ki marzi nahi
Khoobsorati kaproun se nahe ilm o adab se hoti hay
Her shakhas ki qeemat woh hunar hay jo us ke ander hay
Wo gunah jo tumhare dil mein ranj paida kare, us naiki se behtar hai jo tumhare dil mein ghuroor paida kar de.
Koi GUNAH Lazzat k lye mat karna
q k Lazat khatam ho jaegi GUNAH baqi rahjaega ,
Or koi NEKI taklif ki waja se mat chorna q k
taklif khatam ho jaegi NEKI baqi rahjaege!
"Agar ksi ka banna chahte ho tou puri haqeeqat se ban jao
Warna,apni zaat main aisi haqeeqat paida kr lo
K koi haqeqat main tumhara ban jaye
Jab gunahon k bawajood Allah ki naimmatain musalsal tujhe milti rahen tou hoshyaar ho jana, k tera hisaab qareeb aur sakht tareen hai
Sab se buri Kamai sod ki kamai,
Sab se buri Mazrat wo, jo mot k waqt ki jaey,
Sab se bura Khana yatim ka maal khana he.
"Allah ki shan ye nahe k DUA ka darvaza kholay aur QUBOLIAT ka band kr day Ya TAUBA ka darvaza kholay aur MAGHFIRAT ka darvaza band kr day".
"Insan ki izzat aur us se mohabbat karo,kyun k har insan ke andar khuda ki koi Na koi sift maujood Hoti hai."
log dukh nahi detay, un say wabasta umeedain dukh dayti hain.
Mujhy jannat Sy Zyada Masjid May Bythna Acha Lgta Hai Kyon K jannat May Mera Naffs Khush Ho Ga jab K Masjid May Mera RAB Khush Ho Ga
Ghulab Ka Phool Bano!
kyun K Yeh Phool Us K Haath Me Bhi Khusboo Chor Daita Hai
Jo Isey Masal Kar Phaink Daita Hai.
1) Insaan Apni Toheen Muaaf Kar Sakta Hai Bhool Nahi Sakta!
2) Kabhi Na Girna Kamaal Nahi Bal'k Gir K Sanbhal Jaana Kamaal Hai.!
khuda ke saath ho wo naakaam nahi hota"
"Naakaam wo hota hai Jiski umeedein duniya se waabasta hon"
''Do tarah se cheezen dekhne me Chotti nazar aati hein"
Ek dooor se or Doosra gharoor se
Apne dushman ko hazaar mouqay do k woh tumhara dost ban jaye.
Apne dost ko aik bhi mouqa na do k woh tumhara dushman ban jaye.
Mein baron ki izzat is liye krta hun k unki nekiyaan mujse zaida hen or choton se pyar is liye krta hun k un k gunah mujse kam hen"
LOGOO ko USI tarha MAAF karo jaisay TUM KHUDA say UMEED rakhtay ho k wo TUMHAY MUAAF karega.
"Jab main astar khuaan par rang k hane dekhta hoon,to
Laraz jata hoon!
Aaj phir kisi ka haq mara gaya hay"
"Khush mizaji hamesha khoobsurti ki kami ko poora kr deti hai,
Khoobsurti khush mizaji ki kami ko poora nahi kr sakti "
"Jis shakhs k ache DOST hon,
woh kabhi ghareeb nahi hota"
Agar tum Mout ki Raftar ko Daikh Laity to tum Zaroor Ummeedo'n Or Umango'n Sy Nafrat krty Or hrgiz in Me Maghroor Na
"Dost aur bhai main kya farq hai?"
Aap ne farmaya:
"Bhai sona hai aur dost heera hai."
Us aadmi ne kaha:
"Aap ne bhai ko kam qeemat aur dost ko qeemti cheez se kyun tashbeeh di?"
To aap ne farmaya:
"Sone main agar darar aa jaye to us ko pighla kar bilkul pehlay jaisa banaya ja sakta hai. Jab ke heeray main aik darar aa jai to wo kabhi bhi pehlay jaisa nahi ban sakta.'
Ager kisi ka zaraf azmana ho to usko ziada izat do
Wo ala zaraf hoa to ap ko or izat day ga
or kam zaraf hoa to khud ko AALA ZARAF sumjhey ga
( Hazrat ALI R.A )
Hazrat ALI R.A Ka Frman Hy:-
"Bura Dost Aag Ki Manind Hy"
"Agr Jalta Hoga To Apko Jala Dega"
"Or Agr Bujha Hoga To Ap K Hath Kale Kr Dega"
Tum Se Wabasta
Hona Tum Per
(Imam Hussain R.A)
Jub meri DUA kabol ho tu mein khush hota houn
k is main meri marzi hai aur
Jub kabol na ho tu mein aur khus hota houn
k ye ALLAh ki marzi hai
( Hazrat ALI R.A )
IKHTIYAR, TAAQAT aur DOULAT
aisi cheezain hain jin k milnay say log
badaltay nahin BAYNAQAB hotay hain( Hazrat ALI R.A )
Allah k nazdek sab say ziada gunah gar chez jhoot bolnay wali zuban he.
(Hazrat Ali R.A)
Main Jannat K Shouq Main ebadat Nahe Kerta,
K Ye Ebadat Nahe Tijarat Hay
Main Dozakh K Khoof Say Ebadat Nahe Kerta,
K ye Ebadat Nahe.Ghulami Hai...
Main Ebadat Sirf Is Liye Kerta hon...
K Mera RuB ebadat K LayeQ Hai....... ( Hazrat ALI R.A )
Aik Shakhs Ne Hazrat ALI R.A Sey Poocha,
Q: Qarib Kya Hai?
Q: Or Qareeb Ter?
Q: Ajeeb Kya HAi?
Q: Aur Ajeeb Tar?
Q: Wajib Kya Hai?
Q: Or Wajib Tar?
A: Gunah K Forun Bad Toba
Q: Mushkil Kya Hai?
A: Qaber Mein Utrna
Q: Or Mushkil Tar?
A: Amal K Bagair Utrna
Apni zuban ki tezi us per mat azmao jis ne tumhen bolna sekhaya ( Hazrat ALI R.A )
-"Sub se Ziyada Kamzor AADMI wo he Jo DOST ko HAASIL karne me Naakaam ho,Aur us se bhi Ziyada Kamzor Wo he Jo Haath aai howe DOST ko ganwa de"( Hazrat ALI R.A )
"2 cheezein saari zindagi kaam ayengi,
1 = Ghussay ki halat mein koi faisla mat karo!
2 = Khushi ki haalat mein koi wada mat kro!
( Hazrat ALI R.A )
Insaan Bhi kitna Ajeeb Hy,
Jab kisi Cheez se Darta Hy to Us se Dour Bhagta Hy.
Jab ALLAH Sy Darta Hy to Us k Or Qreeb Ho Jata Hy..
( Hazrat ALI R.A )
Dunya Daron ki Sohbat ikhtyar Na karo Q K Agar tu Tang-dast huwa to ye tujhe Chorh Denge Or agar to Dolat-mand huwa to Tujh se Hasad karen gay.( Hazrat ALI R.A )
Acha Dost Kitni Dafa Hi Kiyon Na Ruth Jaye Usay Mana Lena Chahiye!
Kiyon K Tasbi K Daney Kitni Dafa Hi Kiyon Na Bikhrein Chun Liye Jate Hain!( Hazrat ALI a.s )
"Yeh na socho k ALLAH dua foran qabool kyun nahi karta,
yeh shukar karo k ALLAH hamaray gunaahon ki saza foran nahi deta..."
( Hazrat ALI R.A )
4 Batain Elim Ka NIchour Hain,
1.) ALlah Ki Itni Ebadat Karo Jitni Tumhain ALLAH Ki Zaroret Hay.
2.) ALlah Ki Nafermani Itni Karo Jitna Allah K Azaab Per Saber Ker Saktey Ho..
3.) Dunya K Liye Itna Amal KAro Jitna K Tumhain Dunya Mian Rehna Hai,,
4.) Aakhrat K Liye Itna AMal Karo Jitna K Tmhain Wahan Rehna Hain....!!!
( Hazrat ALI R.A )
kisi ki madad kartay waqt us k chehray ki janib mat daikho, ho sakta hay us ki sharminda ankhain tumharay dil main gharur ka beej bo dain.( Hazrat ALI R.A )
Bay shak dunya or akhrat ki misal
asay ha jasay 1 shaks ki 2 b v ian
hon 1 ko razi karta ha to dosri roth
* Adab lazawal kamal hy aur khairaat sab sy
* Maut aik baykhabar sathi hy.
* Naikion par gharoor kar ky insane naiki ko zaiya kr deta hy.
* Khawahishian insan ko maar deti hain aur buri adatain insane ki taqatwar dushman hain.
* Aqalmandi fikr main mubtala kr deti hy.
* Fasiq ko bura kehna burai main shamil nahi.
* Apni zuban ko qaboo main rakhnay wala hamesha faiday main rehta hy.
* Ghareeb wo hy jiska koi dost nahi.
* Tajarbay aqal main izafa kartay hain.
* Muaf karnay main jaldi karna behtareen sharafat ka saboot hy.
* Lalach rizq ka dushman hy.
* Ilm maal sy behtar hy, kyon ky ilm hi behtareen muhafiz aur dost hy.
* Sharafat aqal aura dab sy milti hy.
* Jo shakhs kisi ky aaib talash karta hy, wo aaib khud us main paida ho jatay hian.
* Beemari aur muflisi ko apny oper ghalib nahi aanay dena chahiyay.
* Jo apny ap ko muhtaaj banata hy wo hamesha muhtaaj hi rehta hy.
* Jo Allah ko faramosh kr deta hy, Allah usko bhula deta hy.
* Bayqarari main sawab aur ajr mit jata hy.
* Apny sy ziyada ilm walon sy ilm hasil karo.
* Kanjoos duniya main gadagaron ki zindagi basr krty hain.
* Hamsaye ka bura chahnay wala burai ka shikar ko jata hy.
* Agr kisi par ehsan karo to usay dosron sy bhi chupa kr rakh.
* Momin wo nahi jiski mehfil paak ho, Momin wo hy jiski tanhai paak ho.
HAZRAT ALI (Radi allaho anho)
Yeh zindagi 2 din ki hai
1 din tumharay haq mai aur
1 din tumharay mukhaalif
Jis din tumharay haq mai ho us din ghuroor mat kerna aur jis din tumharay mukhaalif ho us din sabr karna.
HAZRAT ALI (Radi allaho anho)
Lambi umeedoon se perhaiz kia karo, kyon k yeh dosri naimtoon ko
Tumhari nazar mai haqeer bana deti hain aur tum unki shukar guzari nahi kertay.
HAZRAT ALI (Radi allaho anho)
"Jab tumhary dil main kisi k liye nafrat paida honay lagay to foran us ki achayoun ko yaad karo." (Hazrat Ali R.A)
Jo Shakhs Sajdon mai Rota Hai Usy Taqdeer Pr Rona Nhi Parta (Hazrat Ali )
Jisko 5 nematen mil gaeen tu samjhe k usko duniya ki sari nematen mil gaeen.
2).Zikr karne wala Dil.
3).Mushaqqat uthane wala badan.
4).Watan ki rozi.
Jo Shakhs Sajdon mai Rota Hai Usy Taqdeer Pr Rona Nhi prta (Hazrat Ali )
Jisko 5 nematen mil gaeen tu samjhe k usko duniya ki sari nematen mil gaeen. 1).Shukr krne wali zuban. 2).Zikr karne wala Dil. 3).Mushaqqat uthane wala badan. 4).Watan ki rozi. 5).Naik biwi. (HAZRAT ALI R.A)
Hazrat Ali (RA) se poocha
Ikhlaq Ki Qeemat Kuch Nahin Deni Parti, Magar Us Se Her Cheez Kharedi Ja Sakti Hai>(Hazrat ALI R.A)<
Insan Ka Fazool Shok Main Waqt Kho dena, Iss Bat Ki Dalil Hai K Khuda Us Se Naraz Hai>>Hazrat Ali (R.A)<<
Sharif ki kisi galti ko dekh kar us sai nafrat na karo aur shareer ki koi achi baat dekh kar dhoka na khao... >>Hazrat Ali R.A<<
Apni zuban ki tezi us "Maaa" pe mat aazmao jis ne tumhein bolna sikhaya. >>(HAZRAT ALI)<<
Kis tara pata lagaya jae k insan par ane wali musibat saza he ya azmaesh To jo musibat Allah se dor kare wo saza or jo qareb kare wo azmaesh he. >>Hazrat ALI (R.A)<<
Subse bara gunah wo hai jo karne walay ki nazar main chota ho (Hazrat Ali)
Jis tarha shabnam k qatre murjhaye hue phool ko tazgi bakhshte hain.. Usi tarah ache alfaz mayus dilon ko roshni bakhshte hain" >>>*HAZRAT ALI (R.A)*<<<
Allah sab ko RIZQ de ga ye Us ka wada hy, Lekin Wo sb ko BAKHSH de ga ye Us ne wada nahi kia, Phir Q? Rizq k liye preshan ho aur Maghfirat se bay-parwah? >>>Hazrat ALI (R.A)<<<
Jab aankhien nafs ki pasandeeda cheezien dekhny lagien to dil anjaam sy andha ho jata hy" "Hazrat ALI" (R.A)
Jab may chahta hon k may KHUDA sy baat karon to may NAMAZ parhta hon Aur Jub may chahta hon k KHUDA muj sy baat kary to may QURAAN parhta hon.>>> (HAZRAT ALI A.S)<<<
"SOORAT" aur "SEERAT" mein sab se bara farq ye hy k SOORAT "DHOKA" deti hy
Jab k SEERAT "PEHCHAN" karati hy...! >>>(HAZRAT ALI R.A)<<<
Zindagi ko ZARURIAT Mein Rakho,,,KHuWAISHAT Ki Taraf Na Le Jao,,,Q k Zaruriyat Faqiron ki b Puuri Hoti Hyn Aur Khwaishein Badshahon Ki bhe Baqi Reh Jati Hyn
>>>Hazrat Ali (A.S)<<<...
Jo shakhs tumhari nigahon sy tumhari zaroorat samjh nahi sakta,,,,Usay kuch keh kar khud ko sharminda na karo < Hazrat Ali R.A >
JAHAN SADAQAT OR KHULOOS NAZAR AYE WAHA DOSTI KA HATH AGAY KARO ,,,,WARNA TMHARI TANHAI TMHARI BEHTAREEN SATHI HAI...>>>HAZRAT ALI (R.A)<<<
Monday, June 20, 2011
Tuesday, June 30, 2009
Before commenting on your interest to increase your Employees' working hours! please answer the following questions:
- Why do you need to change your office working hours?
- Who are deciding upon this change and why?
- Why have you added 1 hour extra and why not some other figures like 1/2 hour?
- Is it absolutely necessary to stick to fixed working hours? (Overtime payment)
- What are the tangible benefits of the change?
If you can answer the above then you will be able to convince and decide your employees the issue.
It is a practice weekly 2 days off (i.e. Sat and Sun) followed by western countries, and most of the Indian IT companies who work for them have adopted this practice.
There is no such law for keeping two days off. But it is a practice followed by companies, since the concept came from the west. Moreover, most of the foreign clients are off on the 2 weekend days and hence the practice.
However, depending on the work, people do go to office.
- I believe 9am - 6pm is a shift of 9 hrs per day....
So 5 * 9 = 45 hrs....
Remove 1 hrs for lunch for each day..
Total = 40 hrs weekly...
40 * 4 Weeks = 160 hrs
160 * 12 Months = 1920 hrs Yearly
If Company operates on Saturdays to...
Total = 48 hrs weekly....
48 * 4 Weeks = 192 hrs
192 * 12 Months = 2304 hrs Yearly
Hence we can say that IT Company's try to give back
2304 hrs - 1920 hrs = 384 hrs Yearly to its employees...
This can be considered as a bonus for good jobs.
In all Software Companies no one will work on Saturday but if you have anything to be finished you can work.
According to me Saturday should be off compulsory. Then only the employees can relax with their family and do their work perfectly.
Working hours, breaks , day off
- Working hours must, in principle, not exceed 40 hours per week or eight hours per day excluding breaks (this is known as "statutory working hours"). However, some businesses are permitted to have their employees work up to 44 hours per week at a maximum of eight hours per day. These businesses include retail and beauty services, cinemas and theaters, businesses related to health and hygiene, as well as restaurants and entertainment businesses with less than 10 regular employees.
- In the event that an employee works six hours, the employer must give that employee not less than a 45 minute break; this increases to a one hour break where working hours exceed eight hours.
- Employers must grant employees at least one day off per week, or four days off in any four-week period (this is known as "statutory days off"). Sundays or public holidays need not necessarily be days off, and other days may be selected as employees' days off instead by agreement between the employer and employees.
Agreement on Overtime and work on day Off
- Any employer that requires workers to work in excess of statutory working hours or on statutory days off must submit a Notification of Agreement on Overtime and Work on Days off to its local Labor Standards Inspection Office.
- Companies must pay an increased rate of wages as set forth in the table below to employees who work in excess of statutory working hours, work on statutory days off or work late at night (between 22:00 and 05:00).
Rate of increase
Work in excess of statutory working hours
Work on statutory days off
Work late at night
Work late at night in excess of statutory working hours
Work late at night on statutory days off
Exceptions for managers and supervisors
- Persons in positions of management or supervision and persons handling confidential administrative work who are closely involved in management are not subject to the regulations on working hours, breaks and days off (with the exception of regulations on night work).
Modified working hour system
- Some jobs entail large peaks and troughs in the number of working hours according to the year, month or week. In some of these cases, companies are allowed to adopt a system of calculating working hours whereby the company need not pay increased rates in certain weeks or on certain days even where employees work in excess of statutory working hours, provided that the employees involved work no more than the statutory number of working hours on average within a predetermined period. In this case, however, a labor-management agreement must be entered into or appropriate provisions included in work rules before a flexible system can be adopted.
System of annual modified working hours
- Employees' working hours must not exceed 40 hours on average per week for a specified period of more than one month but not more than one year. If a company adopts this system, even workers whose statutory working hours are 44 hours per week, under the exemptions detailed in 4.5.1. 1), are subject to the aforementioned 40-hour average.
System of monthly modified working hours
- Provided that provisions are drawn up prohibiting employees' working hours from exceeding 40 hours(*) on average per week for a specified period of not more than one month, the employer may have employees work in excess of 40 hours in a specified week or in excess of eight hours on a specified day.
- Another system under which working hours can be adjusted within a monthly period is the flextime system. Under this, the total number of working hours that a worker must work during a fixed period of not more than one month is established, and workers are free within limits to determine what time they start and stop work each day provided that they meet the total number of working hours required.
Week-based modified working hours
- Under this system, employers may have employees work for more than eight hours but not more than 10 hours per day without having to pay increased rates of wages, provided that employees' working hours do not exceed 40 hours per week It should be noted, however, that this system is limited to retailers, inns and restaurants with less than 30 regular employees. Furthermore, if a company adopts the system, even workers whose statutory working hours are 44 hours per week,under the exemptions detailed in 4.5.1. 1), are subject to the aforementioned 40-hour average. Under this system, the working hours of workers whose statutory working hours are 44 hours per week under the exemptions detailed in 220.127.116.11) shall remain 44 hours.
- Employers must grant 10 days' paid leave to employees that worked for six consecutive months from the time of hiring and who worked on not less than 80 per cent of all schedule work days. This paid leave may be taken consecutively or separately. Where an employee's application to take paid leave will hinder the normal business operations, the employer may require the employee to take such paid leave at a different time. The number of days of paid leave available to employees increases in proportion to employees' length of service as set forth in the following table.
Years of service
Leave days granted
- The right to annual paid leave expires after two years. In other words, annual paid leave left over from one year may be carried over and taken the next year only. For instance, if an employee is awarded 10 days' paid leave in 2004, but opts not to take paid leave in that year, the employee may carry those days over to 2005 and use them in addition to any leave days which become available in 2005. However, those 10 days awarded to the employee in 2004 cannot be carried over to 2006 or beyond. It should also be noted that employees that have been continuously employed at the same company for not less than seven years and six months can take a maximum of 40 days' paid leave in any one year, including days that became available within that year and those carried over from the previous year.
- Employers are not required to grant paid leave days in addition to those described above to cover days on which employees did not work as a result of any non-work-related illness or injury. It should also be noted that most Japanese companies grant a few additional paid leave to employees for marriage, death of close relatives, and childbirth by the employee's spouse, etc.
Maternity, childcare and family care leave
- If an employee of expectant mother requests permission for leave of absence six weeks prior to the expected date of delivery (14 weeks in the case of multiple pregnancies), the employer must approve the request. Furthermore, employers are, in principle, prohibited to cause any female employee to work for a period of eight weeks commencing from the day following that on which the employee gave birth.
- If an employee with a child aged less than one-year-old requests permission for a leave of absence (by the child's first birthday in principle, or up to the age of 18 months if certain conditions are met), the employer must approve the request. Employers may deem employees who have worked at the company for less than one year and employees with a spouse who is able to take full-time care of the child to be ineligible for childcare leave, provided, however, that the employer does so by stipulating to that effect in a labor-management agreement.
Family care leave
- If an employee with a family member who has been judged to require a certain level of nursing care requests permission for a leave of absence to provide such nursing care (up to a maximum of 93 days in total per that family member), the employer must approve such a request once only for each occasion that a family member falls into a condition requiring full-time nursing care. Employers may deem employees who have worked at the company for less than one year and those whose employment will terminate within three months ineligible for family care leave, provided, however, that the employer does so by stipulating to that effect in a labor-management agreement.
Leave of absence to nurse a child
- A worker with a child of preschool age may take a leave of absence of up to five days per year to nurse a sick or injured child. The above periods of leave may be unpaid.